14 Ocak 2011 Cuma

Takvim



Geliyodum ben aslında. N'olmuştu o gün kar mı yağmıştı? Bişey olmuştu. Takvime falan bakmıyorum ki. Bakmıyorum ya hiç, o yüzden. Sen olmasaydın, saate de bakmazdım ben,  saat alışkanlığım da var artık. Biri zamanımı çalmaya mı çalışıyor, 'tak' bakıyorum saate, suçüstü yapıyorum. Bazen "biri merak eder" diye yokluyorum , "çok mu geçe kaldım acaba?" diyorum, dövünüp duruyorum alice'in davşanı gibi.

Belki de acelem yok. Yavaş yavaş konuşuyorum, tane tane. Bir cümülü bitirdikten sonra durup dinleniyorum, diğerine geçmek için. Sanki kendimi bildim bileli anlatmak istediğim çok önemli bir konu var gibi;hep araya başka birşey giriyo, sıra gelmiyo. O yüzden çok yoruluyorum konuşurken, çok geriliyorum. Mesela onu yazmak istiyorum aslında buraya, ama yer yok, zaman yok.  Zamanla aramda böyle bir rakı sohbeti var hep. Çok şey vaadetip de sonu hiçbir yere varmayan.

Birini bitirip, bir diğerine başlamadan önce durup dinlenmek istiyorum. Uzatabilirim, fakat nereye kadar? Kaç ay geçmiş örneğin; neyi paylaşamamışız da bu kadar ay geçmiş üstünden. Bakmıyorum ya takvime, hiç bilmiyorum o yüzden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder